dissabte, 5 de juliol del 2008

wroclaw

volia posar una foto de la façana del nostre pis però se'm ha fet tard, tinc son i em limitaré a escriure una miqueta. porto un parell de dies en aquesta ciutat i ja he tingut temps per veure adonar-me de varies cosetes. la 1) és que parlen polonès i no els entenc (encara). bé, això no és cap novetat. però amb l'ajuda del meu nou manual per aprendre polonès amb 4 setmanes (sic) tot anirà sobre rodes. almenys aqui si fas l'esforç de parlar la llengüa sempre et somriuen i t'ajuden, fins i tot al mcdonald's. i això s'agraeïx! 2) els semàfors per a vianants duren molt poc. duren tan poc que si et distreus no et dona temps a creuar el carrer. 3) la ciutat és molt dinàmica. però queda molt i molt per fer. si l'estat gestionés bé els calers la veritat es que seria una altra cosa. pero malauradament, això és el que m'han dit les meves fonts, la corrupció encara es nota. 4) tenen uns centres comercials impresionants. et sents transportat a compra-compra land. és una pasada. el que he vist avui encara no me'n sé avenir. bé, tampoc n'he visitat molts a casa però els d'aqui m'han semblat inmensos. maredeu si totes aquelles botigues estiguessin pels carrers del centre otro gallo cantaria! odio la part on hi ha els fast-foods, ambientats en parts del món pero que en el fons tots cuinen la mateixa m....

test d'assiduïtat

lectora predilècta, que tens temps per llegir les meves cròniques des de la feina nova?? :-DDDDDDDDD

ja sé que la resposta és positiva! ;-)))

3 comentaris:

TENDER EPITHELIUM ha dit...

i taaaaaaaaaant!!!!!!!inclús quan estic de vacances a la meva ex-ciutat envoltada de cossos impossibles i banderes multicolors!!!!! 1 abraçada

Anònim ha dit...

paiooooo! quina vida eh, ja has començat a currar? Segur q anirà molt bé! ja esperem les teves cròniques, que ara tindras més temps!
salut

República B612 ha dit...

Nano!! He estat molt despenjat darrerament. Ahir em van fer 5 cèntims de com va la teva vida. Estic molt content per tu. A veure si trobem la manera d'explicarnos amb més detall com van les coses. Que encara que no ho demostri gaire sovint, et trobo a faltar! Una abraçada per a tu i una altra... pel nou pis! :)