dijous, 3 de juliol del 2008

poland II (dwa)


després de una curta (curtíssima) setmana de vacances a catalunya ja torno a ser a polònia. pero ara en una altra ciutat, a wroclaw. el vol ha anat d'allò més bé i no m'ho creia encara quan he hagut de tornar a pronunciar les poques paraules en polonès que conec. aprendre la llengua és un dels molts reptes de la nova etapa que s'inicia. n'hi ha molts d'altres, pero com ja deia en un anterior post els afronto amb moltes ganes i il·lusió.

la ciutat no m'ha defraudat. després de sopar sushi he anat a fer un vol pel centre. és una ciutat que sembla més aviat petita (tot i que mig milió d'habitants) pero amb una gran ambient als carrers. no sé què passa, pero avui, dimecres, els carrers estaven a petar. i les terrasses també. tinc ganes de submergir-me en la vida social d'aquesta ciutat, que a partir d'ara a passat a ser casa meva.

demano disculpes a tots aquells/es que no els he tornat la guia de polònia. no hi vaig pensar, i ara deu ser dins de la meva maleta en algun magatzem de polònia esperant a que em sigui entregada. segueix sent teva, però si no et fa res te la continuaré demanant en préstec! :-)

ah, i no feu fotos, ni que sigui involuntaria, al personal de ryanair. per motius de seguretat... esta prohibit. et fan esborrar la foto!