dissabte, 29 de setembre del 2007

dissabte

tot i que al principi em vaig proposar deixar de banda el que feia i deixava de fer i centrar-me més en refelxions sobre varsòvia, polònia i la meva experiència en general reconec que no tinc temps per escriure les dissertacions que escrivia a macedònia. així que em veig obligat a explicar-vos el que faig i deixo de fer... jejeje a més a més el contacte amb el món exterior no és massa gran i en general no sortim gaire del campus perquè no tenim temps. però s'ha d'aprofitar algun dels dies lliures per escampar la boira. com avui!!! he anat al centre i he passejat una miqueta. no massa, perquè aquesta tarda vull estudiar. us deixo amb algunes de les fotos que he fet:

· tardor al parc lazienkowski (pels que parleu polonès... sapigueu que la l al principi és la que es pronuncia com una u... ;-)



· el senyor del final és el chopin, que tots ja coneixeu.



· arquitectura urbana de varsòvia



afegir també que la vida social al campus és molt activa. ja coneixeu els famosos comitès. fa poc se'n va formar un de molt divertit que es diu el wine comitee i organitzen cates de vins. dijous en vam tenir una de vins blancs. el somelier era un argenti que en sap molt.



i res, que demà marxo amb cotxe cap a "torum". visita al poble durant el dia i concert de rock del grup del germà d'una noia polonesa, la milena, al vespre. un dia complet!!

ps: gràcies a totes les meves admiradores i els seus comentaris sobre barbes i perilles!!!! :-D

1 comentari:

Anònim ha dit...

Caram company !
ja veig que disposes de temps per tot 

Felicitats pel blog en general… i en particular, per la primera foto de grup que has penjat. Bé de fet per la noia amb gorra que et queda a l’esquerra, je, je, je…

Apa Siau !